Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak moge anulowac zakup przez kupujacego?
wystapil blad podczas gdy chcial oplacic i wtedy zakupil ponownie
@kiniazg To kupujący musi anulować zakup.
Sprzedający nie ma takiej możliwości.
ok dzieki za info bo szukam juz dwa dni i myslalam ze jestem slepa 😄
Nie możesz anulować, jak nie opłacił to nie nie ma problemu.
ok ale czy jak mam na sprzedaz 10 produktow w ilosci.
2 zostaly kupione ale nie oplacone
a 2 zostaly kupione i oplacone
czy po 5 dniach ta liczba wroci do 8? czy bedzie nadal 6 pozostalych do sprzedazy
@kiniazg Nieopłacony zakup anuluje się automatycznie:
Z tego co się orientuję to liczba dostępnych przedmiotów nie zaktualizuje się - ale nie mam pewności i mogę się mylić.
Możesz wysłać do kupującego wiadomość z prośbą o anulowanie nieopłaconego zamówienia - tylko pamiętaj, że po Twojej stronie jego status musi być ustawiony jako NOWE i nie może być dodany numer listu przewozowego.