Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Anulowałem zamówienie (były powody). Towar nie został wysłany, a klient zaakceptował anulowanie zamówienia. Kasa zwrócona i ... wszystko wydaje się super. Ale w jakości sprzedaży problem. Nie wpisałem nr listu przewozowego, bo nie było potrzeby zamawiać kuriera, drukować etykiety itd. Brak wpisu nr. przesyłki = obniżka jakości sprzedaży. Na czacie uzyskałem informację, że mogę złożyć wniosek o zwrot prowizji, to wtedy takiego zamówienia nie liczą do jakości sprzedaży. Ok, myślę sobie logiczne. Niestety nie mogę złożyć takiego wniosku, bo jestem początkującym sprzedawcą i nie mam naliczonych prowizji. Ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem.
@SklepFLS podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂
Oczywiście,
Podaję nr zamówienia: 0836c991-cf59-11ec-8240-51c84dfafc6a
@SklepFLS przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Prowizja nie została naliczona, dlatego nie możesz złożyć wniosku o jej zwrot. Jeśli chodzi o jakość sprzedaży to przykro mi, ale otrzymałam informację, że nie mamy podstaw, aby wykluczyć to zamówienie. Na przyszłość w takiej sytuacji poproś kupującego o anulowanie zamówienia, wówczas nie będzie liczone do jakości sprzedaży.
@SklepFLS a czego oczekiwałeś , jako sprzedawca nie masz mozliwości anulowania zamówienia , możesz zmienić tylko jego status , ale w dalszym ciągu nie wywiązałeś się z umowy / transakcji /