Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił zwrot zakupu, DHL odbiór z punkcie. Paczka została już nadana w Żabce w sobotę- jeszcze nie została odebrana przez kuriera. Czy istnieje możliwość anulowania przesyłki (klikając "anuluj przesyłkę" w szczegółach zamówienia)? i odebrania jest sobie z Żabki, w której została nadana?
@StylCustom Niestety wydaje mi się, że nie ma takiej możliwości.
Jeżeli przesyłka nie została jeszcze wydana do doręczenia, to zawsze można złożyć wniosek o wycofanie jej z obrotu pocztowego i o zwrot do nadawcy.
W twoim przypadku, jak przesyłka jest jeszcze w punkcie nadawczym, to po prostu odbierz ją z tamtąd, a następnie wystąp o anulowanie etykiety.
Podstawa prawna art. 18 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo pocztowe.