Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak mam i czy w ogóle anulować zamówienie od klienta który nie dokonał do końca żadnej płatności i na innych marketplace zrobił to samo przy takim samym produkcie
Jestem początkującym sprzedawcą na Allegro i innych marketplace i nie wiem czy mam takiego klienta zablokować czy co z takim faktem mam zrobić .
Poprosze o jakieś podpowiedzi lub info gdzie znajdę jakieś rozwiązania Allegro zeby anulowac takie zamówienia itd.
@ClutchChairz na allegro czy allegro lokalnie sprzedajesz ?
witaj.
Mam to samo, przedmiot sprzedany. kupujący rozpoczął płatność i nie dokończył do dziś płatności. Przez czat nie odpowiada i nie mam żadnych jego danych, telefon choćby, aby zadzwonić do niego czy pomyłka itd. Prowizja przez allegro wzięte, nie dużo, bo 3zł, ale zawsze. I nie wiem czy wystawić przedmiot jeszcze raz czy co mam robić. 6 dni mija od sprzedaży.
Sprzedaję na Allegro normalnie ale czy jest opcja anulowania zamówienia z Mojej decyzji czy jak to się odbywa?
@ClutchChairz Sprzedający nie ma podstawy prawnej do odstąpienia od umowy, więc nie może sobie ot tak anulować zamówienia. Kupujący ma na Allegro, zgodnie z regulaminem, 7 dni na zapłatę. Po tym czasie, jeśli nie zapłaci, możesz mu wysłać info, że nie dotrzymał warunków umowy, w związku z czym wpłata po tym terminie zostanie zwrócona. Możesz jednocześnie wystąpić do Allegro o zwrot prowizji i wystawić towar do sprzedaży ponownie.