anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie opłaty za cenę minimalną z powodu odstąpienia od zakupu przez kupującego

lukaszgtr
#7 Wielbiciel#

Hej, witam, kupujący, który wygrał aukcję, w której ustawiłem cenę minimalną,

rozmyślił się i anulował płatność za przedmiot. Czy w takiej sytuacji mogę liczyć

na anulowanie opłaty za cenę minimalną? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Nie, ta opłata jest bezzwrotna.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lukaszgtr Niestety nie. Opłatę pobieramy niezależnie od tego, czy przedmiot zostanie sprzedany.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lukaszgtr
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź, czyli rozumiem że jestem 70zł w plecy przez kogoś kto stwierdził, że jednak nie zapłaci za przedmiot? Trochę słabo.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@lukaszgtr Nie ustawiaj ceny minimalnej, bo to kosztuje. Wystawiaj licytację od ceny, poniżej której nie sprzedasz towaru - wtedy nie ma opłaty.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jak można tak bez skrupułów skubać kogoś kto został wykiwany przez stworzony na własne potrzeby regulamin .Zgadzam się że błędem jest wystawianie z ceną minimalną ,jednak przydało by się dokładniejsze informowanie ,zwłaszcza świeżych sprzedawców o takich pułapkach na ich pieniądze.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mwmonety, informacja o naliczaniu opłaty za użycie ceny minimalnej jest ogólnodostępna. Znajduje się w Regulaminie (Część IV. Opłaty za opcje dodatkowe).

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mr_oma To że jest to w regulaminie to ja wiem ale wielu nie czyta całych regulaminów i logicznie myśląc są pewni że jak czegoś nie sprzedadzą to nie powinni płacić .

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

@lukaszgtr - no to ładnie jesteś w plecy. Niestety cały regulamin Allegro jest tak skonstruowany, że Allegro nie traci nic na żadnej transakcji. W tym przypadku Ty straciłeś kasę. Jak kupujący zwróciłby sprzedawcy przesyłkę typu SMART - to też Allegro nie zwróci sprzedającemu pobranej opłaty za przesyłkę SMART.

Zawsze "w plecy" jest sprzedający.

- brak zwrotu w przypadku jak powyżej

- brak zwrotu za transakcję SMART w przypadku zwrotu (a raczej odstąpienia od umowy, gdyż zwrot nie jest z tym równoznaczny)

- niesłuszne obcinanie gwiazdek w komentarzach (spadek wiarygodności sprzedającego, spadek "parametrów" oceniania Allegro w jakości sprzedaży, utrata SS, spadek trafności, spadek sprzedaży ) - co przekłada się na realne pieniądze, które traci sprzedający.

I pomimo udzielenia tzw.  informacji - jednak sprzedawca ponosi koszty, w przeciwieństwie do serwisu Allegro.

Swoją drogą: - info od Allegro typu (tak mniej więcej) - "Twoi klienci oczekują lepszej jakości" - jedna z najbardziej bzdurnych informacji od serwisu Allegro. Na moje zapytanie nie są w stanie wskazać,  jacy kupujący są niezadowoleni. Jest wręcz przeciwnie. Na moje prośby o usunięcie lub poprawę komentarza odpowiada ok. 80% osób. Oczywiście są bardzo zadowoleni z transakcji, a głównym powodem jest wystawianie ocen z tel. komórkowych, gdzie trudno jest trafić w gwiazdkę, a kupujący nie zwracają na to uwagi.

Sorry za tao, że się rozpisałem, ale All ma awarię, nie mogę wystawiać, więc sobie tutaj piszę.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

lukaszgtr
#7 Wielbiciel#

Dzięki raz jeszcze za wszystkie odpowiedzi, następnym razem będę bardziej uważał.

Dzięki również maxr01 za ciekawy wpis. Ogólnie bardzo rzadko zdarza mi się coś przez allegro sprzedawać, głównie kupuję. Kiedyś wszystko było tu lepsze,

aplikacja na telefon to już w ogóle namieszana. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego 🙂

oznacz moderatorów