Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Czy ktoś doświadczył sytuacji, w której to po zwróceniu płatności kupującego i finalnie zgłoszeniu wniosku o przyznanie zwrotu prowizji, wniosek ten został odrzucony?
Pieniądze zwróciłem, aczkolwiek nie chciałbym płacić za nieudaną transakcję.
Owszem, to się ciągle dzieje. Odwołaj się, czasem pomaga.
Wystarczy więc w wolnej chwili porozmawiać na czacie z doradcą, czy jest jakaś specjalna opcja ku temu, by się odwołać?
Proszę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243
notorycznie się to zdarza, ja za każdym razem wysyłam im potwierdzenie przelewu...uważam że system zwrotów jest badziewny