Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak anulować sprzedaż przedmiotu? pomyliłem się przy rodzaju Dostawy i zaznaczone było za pobraniem.
Kupujący kupił kup teraz z tą opcją, i naliczyło mi prowizję od tego. On wie i ja, że tak było.
Ponownie wystawiłem i kupił już normalnie.
Jak można anulować to zdarzenie i zwrot prowizji z tego tytułu...? Transakcja się do końca nie odbyła...
najlepiej jakby to on anulował u siebie
ALe on nie ma takiej opcji właśnie, bo rozmawiałem z nim
@Taras_21 kupujący może ze swojej strony albo anulować to zamówienie, powinien mieć taką możliwość jeśli nie zmieniłeś statusu zamówienia, albo odstąpić od umowy.
Czy kupujący w swojej zakładce...przy moje zakupy to ma?...bo ja Nic nie mam poza tym, że sprzedane i mam wysłać przedmiot na adres...i naliczyło mi prowizje od sprzedaży...
Przedmiot został sprzedany lub publikacja ogłoszenia została przez Ciebie zakończona.
@Taras_21 tak kupujący może zgłosić zwrot lub anulować zamówienie z poziomu szczegółów tego zakupu w zakładce Moje zakupy.
Ty nie możesz anulować zamówienie, mógłbyś anulować je przez zwrot wpłaty, ale w tym przypadku wpłaty nie było, więc to kupujący powinien wyklikać zwrot.