anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie transakcji przez klienta -

hiphopshoppl
#11 Animator#

Fanie że klient może anulować samemu transakcje ale.... 

Allegro uporczywie piętrzy problemy sprzedawcom więc mam kilka pytań.

1.Kiedy informacja o anulowaniu pojawi sie w managerze sprzedaży?
2. Kiedy w centrum wiadomości pojawi się komunikat o anulowaniu ?
Teraz jest tak że wysyłam info o przyjęciu do realizacji a klient odpisuje przecież anulowałem...
3. No i najważniejsze co mam zaznaczyć przy zwrocie kasy dla kupującego który dokonał anulowania transakcji?

hiphopshoppl_0-1590404952966.png

Zrobicie kiedyś coś co ma ręce i nogi a nie tylko korpus ?

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hiphopshoppl Wybacz, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. 

1.  Informacja o anulowanym zamówieniu znajduje się w Managerze Sprzedaży w zakładce Zamówienia. Na ten moment nie planujemy dodawać jej do zakładki Transakcje. 

2.  Pracujemy nad dodaniem takiej informacji w Centrum wiadomości, jednak w tym momencie nie mogę określić konkretnej daty, kiedy takie komunikaty będą się pojawiały. Na pewno będziemy Was o tym jeszcze informować. 

3. Anulowanie jest traktowane jako odstąpienie od umowy, więc proponuję wybranie opcji numer jeden, czyli zwrot. 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

hiphopshoppl
#11 Animator#

Spoko, czyli nadal się męczymy.
A czy jak zaznaczę zwrot a klient anulował a nie zwracał to automatycznie oddacie prowizję? 
Czy wtedy klient musi potwierdzić że dokonał zwrotu mimo to ze anulował?

Serio żaden programista nie może zrobić  [Zwrot / Anulowanie ] i potem w wiadomości do klienta przychodziła by wiadomość: Potwierdź że dokonałeś [Zwrotu / Anulowania] transakcji.

Teraz klienci i tak nie czytają od was maili a jak zobaczy zwrot to na pewno nie kliknie, oczywiście macie dane o anulowaniu i moglibyście oddawać kasę z automatu ale sprzedawca przecież musi się pomęczyć i kliknąć ponowną weryfikacje. 


oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hiphopshoppl Nie, aby otrzymać zwrot prowizji, tak jak dotychczas musisz złożyć wniosek. Nie wysyłamy maila do kupującego, jeśli dane, które posiadamy, wystarczą do podjęcia takiej decyzji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

hiphopshoppl
#11 Animator#

Dzięki Ola

oznacz moderatorów

hiphopshoppl
#11 Animator#

Ah jeszcze dopytam

Gdzie można zobaczyć czy i którzy klienci anulowali zamówienie? Nie w mailu tylko w systemie.

Załóżmy że mam 500 zamówień dziennie i w której zakładce da się kliknąć segregowanie po "klient anulował" ? Czy codziennie mam przeglądać 500 zamówień i sprawdzać czy klient nie anulował?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hiphopshoppl Kupujący mogą anulować zamówienie dopóki nie zaczniesz przetwarzać zamówienia, czyli do momentu gdy zmienisz jego status w zakładce Zamówienia na: W REALIZACJI, PRZYGOTOWANE DO WYSYŁKI, WYSŁANE. 

Gdy kupujący anuluje zakup, wysyłamy do Ciebie maila oraz wyświetlamy tę informację w zamówieniu, którego dotyczy rezygnacja.

rezygnacja.png

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ a nie można ułatwić nam życia i zrobić to automatycznie, klient anuluje wszystko znika prowizja, transakcja, towar wraca na półkę i po sprawie mniej roboty dla nas i dla Was, chyba że liczycie że sprzedawca zapomnie i będziecie do przodu 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Zdaję sobie sprawę, że najlepiej byłoby gdyby wszystko działo automatycznie i znikało samo, ale to na razie pierwsze tygodnie działania tej funkcjonalności. Na wyciągniecie wniosków i ewentualne zmiany na pewno przyjdzie jeszcze czas. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

hiphopshoppl
#11 Animator#

Mi chodziło o to czy jest miejsce gdzie można zobaczyć same anulowane przez kupującego. Chcesz żeby sprzedający przeglądał codzienne te zamówione gdzie można je rozłożyć na 120 na stronie czyli co dzień muszę przejrzeć 5 stron czy jakiś klient nie anulował i zaznaczać w trakcie realizacji by klient później pisał że chce odstąpić a wolałbym klientowi dać czas na rezygnację. 

dodam że zapewne są sprzedający co mają jeszcze więcej zamówień.

Zrobicie kiedyś coś co ułatwi pracę sprzedającym? Czy to nie jest priorytet? 


Wszędzie są głosy że **piiip** jakoś normalniej podchodzi do sprzedających i na pewno to sprawdzę jak tylko będzie to możliwe i zapewniam że zrezygnuje z allegro jak będę miał pół dnia poświęcać na obsługę allegro i tych wszystkich utrudnień. 

No i wysyłacie mi maila. Wiecie ile maili mi od Was przychodzi setki dziennie, żeby się jeszcze dało zmienić maila na którego przychodzi szajs a na którego ważne dla mnie informacje to nie wszystko pchacie razem.

 

oznacz moderatorów