anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie za pobraniem

GIGAE-Commerce
#9 Pomysłodawca#

Hej, klient zamówił za pobraniem to, czego okazało się ze nie mam już na stanie, poprosiłem go anulować, ale nie odpisuje. Po prostu zostawić to zamówienie? Nic nie można z tym zrobic?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

it24_pl
#12 Orędownik#

zadzwoń do klienta

oznacz moderatorów

GIGAE-Commerce
#9 Pomysłodawca#

Na razie nie odbiera:(

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

Napisz SMS'a z prośbą o kontakt. W centrum wiadomości również możesz poprosić o kontakt oraz po krótce opisać całą sytuację i czekać na kontakt z jego strony. Swoją drogą nauczka na przyszłość by dokładnej pilnować stanu ilości wystawionego towaru by uniknąć takiej sytuacji.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@GIGAE-Commerce Musisz się liczyć z negatywem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kupił to będzie oczekiwał towaru, skontaktuj się szybko jak  tylko się da.

oznacz moderatorów

GIGAE-Commerce
#9 Pomysłodawca#

Napisałem mu wszędzie i dzwoniłem nigdzie nie odpowiada 

oznacz moderatorów