Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W jaki sposób rozwiązywać sytuację gdzie w zamówieniu zmieniono status na "w realizacji", po czym klient pisze do nas wiadomość, że chce anulować zamówienie. Z racji, że status jest "w realizacji" to klient sam już nie może anulować. Czy w takiej sytuacji wystarczy, że oznaczymy zamówienie jako anulowane oraz dodatkowo jeśli była przedpłata to dokonamy zwrotu?
Zamówienie którego aktualnie dotyczy problem jest za pobraniem, chcemy uniknąć wysłania zamówienia i powrotu paczki przez nieodebranie kupującego.
@p11lewandowski Niech kupujący kliknie "zwróć zakup" - skutek jest dokładnie taki sam jak anulowanie.
Samo oznaczenie zamówienia przez Ciebie jako 'anulowane' nie skutkuje niczym - to tylko Twój wewnętrzny status.
Dziękuję za informację, w niektórych przypadkach może być z tym problem.
Co w sytuacji, gdy kupujący zamówił za pobraniem i nie chce kliknąć "zwróć zakup" bo trzeba tam podać dane do przelewu, a on nie chce podawać żadnych danych?
Co się stanie z takim zamówieniem, gdy po prostu oznaczymy je jako anulowane, czy wpłynie ono na statystyki czasu dostawy?