Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam pytanie.
Klientka zakupiła 4szt pościeli. Niestety po podliczeniu towaru okazało się, że na stanie jest tyko 1 szt. Dodatkowo nie można zakupić go już w hurtowni. Napisałem do klientki, czy chce jedną sztukę, czy może chce anulować całą transakcję. Odpisała mi, że jednej sztuki nie chce, że woli anulować całą transakcję. Niestety nic ze swojej strony nie zrobiła.
I teraz problem: Allegro naliczyło mi prowizję od sprzedaży, opcja anulowania zamówienia z mojej strony nie jest możliwa, a kupująca też nie chce anulować zamówienia. W zasadzie wysłałbym jej tą pościel bo jest już na stanie, ale nie ma z nią kontaktu, nawet telefonicznie - nie odbiera. Nie wiem czy chce te 4 szt pościeli czy nie chce. Miała płacić za braniem, więc też pieniędzy zwracać jej nie muszę.
Teraz pytanie: Czy w ogóle przejmować się takim zamówieniem? Czy wysyłać pościel w ciemno? Czy oprócz naliczonej prowizji, są jeszcze jakieś negatywne skutki takiego niezrealizowanego zamówienia?
@BumaShop tak są
@BumaShop bele jak ,że wystawiasz towar , którego defacto nie posiadasz ...
Jeśli nie zdobedziesz od klientki namacalnego dowodu rezygnacji z zakupu to naliczonej prowizji nie odzyskasz .
Nie wyślesz poleci jakość , a więcej takich incydentów może doprowadzić nawet do blokady konta .
Wystawiam towar, który posiadam, ale nastąpiła pomyłka magazynowa. Pomyłka we wzorach i kolorach. Innego wzoru pościeli było więcej niż powinno, a tego było za mało.
Swoją drogą ciekawe, że umowa wiąże tylko sprzedawcę, nie może się on nawet pomylić, bo i tak nie odzyska prowizji, a klient może w każdej chwili zrezygnować bez podania przyczyny.
W takim razie pozostaje mi wysłać pościel w ciemno. Odbierze to odbierze, nie odbierze to pościel wróci do mnie.
@BumaShop ,,Napisałem do klientki,, a którz to pisze wiadomości gdzie wiadomo ,że gro klientów nie zagląda do swoich skrzynek . Masz dane kontaktowe zadzwoń O ODPOWIDNIEJ PORZE / TO WAŻNE !!! / i grzecznie porozmawiaj .
,, że umowa wiąże tylko sprzedawcę ,, zobowiązanie jest obustronne , ale UK daje możliwość klientow odstąpienia od niego .
Jak to sprzedajesz i nie wiesz że umowa wiąże sprzedającego i kupującego a nie tylko sprzedającego, napisałeś że kupujący kupił i zapłacił więc wywiązał się z umowy. Masz namiary to zadzwoń i pogadaj, zawsze lepiej rozmawiać niż postawić kupującego pod ścianą.
Kupujący nie zapłacił, bo przesyłka jest za pobraniem.
Na wiadomości nie odpowiada, poza kilkoma pierwszymi, na telefon nie odpowiada. Dopiero kiedy nie odbierze przesyłki będzie to chyba dowód dla Allegro, że nie klient nie wywiązał się z umowy. I dopiero wtedy jest szansaa na zwrot prowizji. Tak to rozumiem..
LEF znowu coś zjadłeś ?😁
@BumaShop tak , ale popłyniesz koszt nadania i powrotu , a może w wiadomościach masz wzmiankę o rezygnacji ?
Tak, w wiadomościach jest wspomniane że Pani rezygnuje, że jak nie może mieć czterech to rezygnuje całkowicie.
Na moją wzmiankę, że już mam pościel na stanie i że wyślę jej 4 sztuki nie odpowiedziała i nie odpowiada już od trzech dni.