Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór.
Sprzedałem przedmiot poprzez Allegro Lokalnie lecz niestety zaistniałe sytuacje spowodowały, że nie jestem w stanie go dostarczyć do kupującego. Chciałbym zwrócić pieniądze. Nie wiem w jaki sposób załatwić tę sprawę. Czy po prostu czekać na wniosek o kupującego? Już go powiadomiłem aby zgłosił coś takiego do Allegro. Prosiłbym o informacje jak postąpić w takiej sytuacji.
@Piotrekdy niech ci poda dane do przelewu na jego konto i po sprawie, potem możesz wystąpić o zwrot obsługi transakcyjnej.
Dostałem maila, że kupujący złożył wniosek o zwrot kosztów jednak w sekcji "Zamówienia" na allegro nie ma tej aukcji.
Na Allegro Lokalnie jest jednak nie ma tam opcji zwrotu.
@Piotrekdy Dlatego z Allegro Lokalnie musi Ci podać dane do wpłaty zwrotu
@Piotrekdy Al lokalnie to całkiem inna bajka. Zwróć mu na podane przez niego konto.
wpłacone pieniądze wypłać sobie.
@Piotrekdy Poproś kupującego o numer konta do zwrotu wpłaty i dokonaj zwrotu. Opłatę allegro i tak Ci naliczy. Tak będzie najłatwiej.
@Piotrekdy W zasadzie kupujący może się domagać wysłania kupionego przedmiotu, powinieneś się z nim dogadać. Zwrot kasy, już ci wszystko napisali @pulkownik66 @ifonka-zaba
@Piotrekdy Pieniądze oddaj tradycyjnie, zwykłym przelewem, a o anulowanie prowizji możesz poprosić Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz potwierdzenie przelewu zwrotnego.