Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił towar i wybrał kurier DPD za pobraniem. Dzisiaj status: "Przesyłka niedoręczona - błędny adres". W adresie znajdowało się "PL" koło nr domu- może stąd taki problem. Jak formalnie rozwiązać taką sytuację ? Czy Allegro automatycznie anuluje to zamówienie po 7 dniach ? i można będzie się ubiegać o zwrot prowizji? Jak uniknąć negatywnego komentarza?
@homesay-pl podaj proszę numer tego zamówienia.
84618971-f703-11ec-b19d-2b90fd75a159
@homesay-pl Cześć. 🙂 Dzisiaj przesyłka została ponownie wydana do doręczenia. Widzę, że status przesyłki zmienił się już na "Doręczona".
Najlepiej skasuj przesyłki "za pobraniem" > to tylko same problemy.