Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałam prosić o pomoc. Otrzymałam zamowienie do którego wygenerowalam list przewozowy Poczta Polska za pobraniem i paczka czekała na wysyłkę. W między czasie zadzwonił kupujący ze chce anulować zamówienia bo znalazł inna aukcje z niższa cena. Jak mogę anulować to zamowienie? Jeżeli utworzyłam list zostanie naliczona mi opłata za wysyłkę i będę musiała pokryć jej koszt.
Jeśli zrezygnowałby w ciągu 14 dni od zakupu to też musiałabyś pokryć koszt wysyłki i zwrócić go Kupującemu.
Jeśli wcześniej przesłałaś mu informację o wysyłce/numerze listu możesz napisać, że przesyłka już nadana i pokryje koszty jej zwrotu (tylko!) jeśli jej nie odbierze. I zobaczyć jak zareaguje.
Na jakiej podstawie ma zwrócić koszty zwrotu? Pokaż przepis prawny, który mówi, że kupujący odpowiada finansowo za nie odebranie paczki?
@marky_20 Kupujący nie odpowiada finansowo za nieodebranie paczki w podobnych przypadkach, tylko jest zobowiązany do pokrycia kosztu jej powrotu do sprzedawcy po odstąpieniu od umowy, jeśli paczka została już wysłana. Art. 34 punkt 2. Ustawy o prawach konsumenta.
@marky_20, nie na wszystko jest przepis, na debilizmy kupujących nie ma.
Zauważ, że wielu klientów to debile, a pracownicy (support) dalej będą lizać im [dupsko].
Tak jest w aplikacjach podwozowych, tak jest na allegro, wszyscy się zasłaniają od razu uokik.
Najlepiej tą instytucję zamknąć i każdemu kupującemu, bez szacunku do sprzedającego dać to na co zasługuje.
Nie masz opcji anulowania przesyłki? Z jakiego pośrednika korzystasz? Czy nadajesz z e-nadawcy? Jak z e-nadawcy skontaktuj się z opiekunem w poczcie polskiej i niech cię poinstruuje jak anulować przesyłkę. Paczka nie nadana nie obciąża cię kosztami, jedynie podjazd ewentualny.