Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pani zamówiła sukienkę rozmiar 40 a w wiadomości do sprzedającego napisała aby wysłać rozmiar 46, który jest niedostępny. Opcje zapłaty wybrała za pobraniem. Jak mogę anulować ten zakup aby odzyskać prowizję
Dziękuje
Pozyskać od kupującego potwierdzenie że nie doszło do transakcji.
Czyli skontaktować się z kupującym i poprosić aby to on anulował zakup?
Tak dokładnie.😁 I najważniejsze, najlepiej nie udostępniać pobrań, prowizja jest pobierana automatycznie.
Aby smart był aktywny to trzeba udostępnić za pobraniem
Dziękuję za pomoc
Niestety tak jest.😁
@hondantv nie trzeba 🙂
udostępnij w swoich ofertach przynajmniej jedną z poniższych metod dostawy w ramach Allegro Smart!:
Będę musiał to ogarnąć
@hondantv nie trzeba. Żadnej przesyłki smart nie dajemy za pobraniem. W tych ofertach, gdzie udostępniamy pobranie, to tylko w opcji "naszego" kuriera. Ba, na jednym z kont nie mamy w ogóle pobraniówek, w żadnej opcji, a smart jest w każdej ofercie.
Dziękuję za cenną informację. Oferty bez pobrania i smart działa
@hondantv sprzedajesz jako firma ? masz zwrot to poproś kupującą o zwrot przez allegro ?