anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
shop-Holibalans
#7 Wielbiciel#

Hej,

Ponad 7 dni temu został zakupiony u mnie kod doładowujący. Kupujący wybrał sposób zapłaty, ale nie opłacił zakupu. Chciałbym anulować sprzedaż ponieważ minęło 7 dni. Jednak w pomocy Allegro widzę że kody i produkty wysyłane mailem nie mogą zostać anulowane. Jeżeli kupujący nie ma zamiaru zapłacić i zrezygnował, nie reaguje na przypomnienia o nieuregulowanej płatności to co w takim przypadku mogę zrobić? Mam w ten sposób zablokowane dwa produkty, których nie mogę sprzedać dopóki sprzedaż nie zostanie anulowana. 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @shop-Holibalans. Zamówienie anulujemy automatycznie, jeśli podczas zakupu klient wybrał płatność z góry i w wyznaczonym czasie nie opłacił swojego zamówienia.
Szczegóły znajdziesz w tym artykule

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
shop-Holibalans
#7 Wielbiciel#

Ok. Dzięki. A po jakim czasie następuje automatyczne anulowanie? Wybrał płatność z góry 18 stycznia o 1:58. Czy nie powinno to również o tej godzinie być automatycznie anulowane? Czy trzeba jednak czekać do kolejnego dnia? Nie jest to dla mnie jasne 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

7dni

 

oznacz moderatorów
shop-Holibalans
#7 Wielbiciel#

To ja wiem, ale zadałem to pytanie bo 7 dni wg mnie minęło dzisiaj 25 stycznia o 1:58 w nocy.  I nie było dla mnie jasne czy system np. zaokrągla to jakoś do pełnego dnia czy coś 🙂

oznacz moderatorów
pecela
#17 Koryfeusz#

@shop-Holibalans

Siedem dni, to nie jest to samo co 168 godzin. Dni zawsze kończą się o północy. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

O 24.00

oznacz moderatorów