Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Ponad 7 dni temu został zakupiony u mnie kod doładowujący. Kupujący wybrał sposób zapłaty, ale nie opłacił zakupu. Chciałbym anulować sprzedaż ponieważ minęło 7 dni. Jednak w pomocy Allegro widzę że kody i produkty wysyłane mailem nie mogą zostać anulowane. Jeżeli kupujący nie ma zamiaru zapłacić i zrezygnował, nie reaguje na przypomnienia o nieuregulowanej płatności to co w takim przypadku mogę zrobić? Mam w ten sposób zablokowane dwa produkty, których nie mogę sprzedać dopóki sprzedaż nie zostanie anulowana.
Pozdrawiam.
Cześć, @shop-Holibalans. Zamówienie anulujemy automatycznie, jeśli podczas zakupu klient wybrał płatność z góry i w wyznaczonym czasie nie opłacił swojego zamówienia.
Szczegóły znajdziesz w tym artykule.
Ok. Dzięki. A po jakim czasie następuje automatyczne anulowanie? Wybrał płatność z góry 18 stycznia o 1:58. Czy nie powinno to również o tej godzinie być automatycznie anulowane? Czy trzeba jednak czekać do kolejnego dnia? Nie jest to dla mnie jasne 🙂
7dni
To ja wiem, ale zadałem to pytanie bo 7 dni wg mnie minęło dzisiaj 25 stycznia o 1:58 w nocy. I nie było dla mnie jasne czy system np. zaokrągla to jakoś do pełnego dnia czy coś 🙂
Siedem dni, to nie jest to samo co 168 godzin. Dni zawsze kończą się o północy.
O 24.00