Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Klient zrobił zamówienie i wybrał metodę dostawy Allegro Paczkomaty InPost. Po niedługim czasie anulował zamówienie. Zwróciłem środki oraz zaznaczyłem status zamówienia jako anulowane. W aplikacji Manager paczek inpost w zakładce ,,import allegro inpost'' dalej wyświetla się to zamówienie. Czy da się to jakoś usunąć?
Tylko w jeden sposób. Zrobić i opłacić etykietę, a następnie ją potem anulować. Przynajmniej ja innej metody nie znalazłam.
@AnnaG-Antyki ja znam inną, poczekać i sama zniknie😉
Taaa po miesiącu. Raz przez takie czekanie w przedświątecznym szale wydrukowałam takie zalegające coś i umieściłam omyłkowo na innej paczce. Punkt dla mnie, że zorientowałam się zanim kurier to z paczkomatu wyjął. Fajnie się zasuwało pod paczkomat z taśmą, nożyczkami i etykietą, żeby to podmienić.... Miny ludzi bezcenne xD Nie dziwię się, że to kogoś wkurza.