Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient, który jest również sprzedającym ustawił "urlop" i automatyczną odpowiedź. Zamówił u mnie towar i na każdą moją wiadomość przychodzi "automat". Z automatem nie wygram i teraz pytanie czy taki brak odpowiedzi na "automat" jest liczony do jakości sprzedaży? W centrum wiadomości pokazuje cały czas, że nie odpowiedziałem na wiadomość klienta. Czekam na info.
Pozdrawiam
Mariusz
Nie liczą się odpowiedzi kupującego tylko sprzedającego, kupujący nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. Sprzedający ma 24godz. na odpowiedź i liczy się czas pierwszej odpowiedzi.
@mpj-pl jeśli jest to ciąg konwersacji w jednym wątku ważna jest tylko jedna Twoja odpowiedź .
Idealnym rozwiązaniem było by prowadzenie całej konwersacji przez chatboty. To według allegro. Ważne aby pierwsza odpowiedź była szybko udzielona. Aktualnie ciężko się czegokolwiek dowiedzieć bo sprzedawcy używając autorespondera zapominają udzielać rzeczowej odpowiedzi.