anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

automatyczna wiadomość od klienta/sprzedającego na urlopie

mpj-pl
#7 Wielbiciel#

Witam.

Klient, który jest również sprzedającym ustawił "urlop" i automatyczną odpowiedź. Zamówił u mnie towar i na każdą moją wiadomość przychodzi "automat". Z automatem nie wygram i teraz pytanie czy taki brak odpowiedzi na "automat" jest liczony do jakości sprzedaży? W centrum wiadomości pokazuje cały czas, że nie odpowiedziałem na wiadomość klienta. Czekam na info.

Pozdrawiam

Mariusz

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Nie liczą się odpowiedzi kupującego tylko sprzedającego, kupujący nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. Sprzedający ma 24godz. na odpowiedź i liczy się czas pierwszej odpowiedzi.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mpj-pl jeśli jest to ciąg konwersacji w jednym wątku ważna jest tylko jedna Twoja odpowiedź .

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Idealnym rozwiązaniem było by prowadzenie całej konwersacji przez chatboty. To według allegro. Ważne aby pierwsza odpowiedź była szybko udzielona. Aktualnie ciężko się czegokolwiek dowiedzieć bo sprzedawcy używając autorespondera zapominają udzielać rzeczowej odpowiedzi.

oznacz moderatorów