Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem w wznowieniu 10- ciu z moich aukcji. Przy próbie wzowienia po urlopie pojawia mi się komunikat:
"Wystąpił błąd - Kategoria oferty (260729) nie pasuje do kategorii produktu (250846)."
Wcześniej pasowało a teraz bez mojego udziału już nie pasuje ????
Proszę poradźcie jak przywrócić moje aukcje.
Pozdrawiam
@WSautoParts Musisz zmienić kategorię. Zrobisz to, przechodząc przez edycję oferty.
Nagle sama kategoria się zmieniła ?? Ciekawe.
Poza tym nie mam możliwości zmiany kategorii - brak dostępnej opcji EDYTUJ. Jest tylko opcja WZNÓW, a tam nie ma możliwości zmiany kategorii Produkt jest wpisywany poprzez podanie kodu "EAN (GTIN): " co łączy go z katalogiem produktów części samochodowych.
@WSautoParts Po wybraniu opcji wznowienia powinien się otworzyć formularz sprzedaży, w którym będziesz mógł wprowadzić zmiany. Być może wystarczy raz jeszcze powiązać ofertę z produktem. Jeśli nie przyniesie to efektu, rozwiązaniem będzie jedynie ponowne wystawienie od podstaw, zamiast korzystania z opcji wznowienia.
Może ktoś zgłosił zmianę kategorii i zatwierdzili...
Jedynie pomogło przy wznowieniu zmieniłem przedmiot wpisując ten sam kod produktu. Wtedy zaakceptował system zmianę i wystawił aukcję.