Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem zrobić zwrot kupującemu z powodu braku towaru na stanie. Nie posiadam wystarczających środków na koncie i chciałem je zasilić przelewem lub BLIKiem, ale wyświetla się błąd "Ups, coś poszło nie tak". Jak mogę zasilić konto?
@OutletStoreMix pamiętaj, że saldo u danego operatora możesz zasilić wyłącznie kwotą, której potrzebujesz, żeby zwrócić wpłatę konkretnemu klientowi. To oznacza, że nie możesz w dowolnym terminie wpłacić innej kwoty – mniejszej ani większej.
W tym artykule znajdziesz szczegółowe informacje o możliwościach zasilenia salda u danego operatora w zależności od rynku sprzedaży.
Wiem, że mogę zasilić tylko tą kwotą, ale po naciśnięciu przycisku Wpłać środki wyświetla się błąd "Ups Coś poszło nie tak" i nie mogę zasilić konta. Wczoraj próbowałem wpłacić i był ten błąd, dziś również miałem ten sam błąd.
@OutletStoreMix którego zakupu dotyczy sprawa? Podaj proszę numer zamówienia.
dotyczy zakupu z konta OutletStoreMix1 numer zamówienia cbaf0e11-609b-11f0-b745-c5ba5ec75693
@OutletStoreMix dzięki! Już to weryfikuję.
@OutletStoreMix nie udało nam się odtworzyć błędu po naszej stronie. Dlatego proszę, żebyś zalogował się do swojego konta na przeglądarce w trybie incognito i sprawdził, czy wtedy zasilenie salda przechodzi. Jeżeli tak, konieczne będzie wyczyszczenie plików cookies, jeżeli nie, daj proszę znać.
Dziękuję za podpowiedź z trybem incognito. Zadziałało. Pozdrawiam