anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd przetwarzania- Nie można zamówić wybranej paczki:Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika

MIKOoutlet
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Nr zamowienia: 938e6821-3d8d-11ed-820e-7d727602d40f

Nie moge wygenerowac etykiety. InPost ''umywa rece'' i kieruje mnie do Allegro. Co moge zrobic?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MIKOoutlet poproszę Cię o cierpliwość, konsultuję to z zespołem Wysyłam z Allegro, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MIKOoutlet Cześć, wracamy do Ciebie z odpowiedzią. Nadanie jest blokowane po stronie InPost. Prawdopodobnie nie jest dla Ciebie dostępna jedna z usług z ustawień umowy własnej i są to nadania paczek za pobraniem. Żeby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z InPost 🙂 

oznacz moderatorów

MIKOoutlet
#7 Wielbiciel#

Czesc - to nie moze byc problemem, gdyz juz wysylalem paczki w tej formie czyli dostawa do paczkomatu InPost za pobraniem i nie bylo takiego problemu. Zauwazylem jednak pewna nieprawidlowosc. Jesli porownasz moje poprzednie zamowienia do kwoty sprzedazy za towar dolaczona byla kwota za przesylke. w wypadku tego zamowienia jest tylko kwota za towar, a nie ma doliczonej kwoty za przesylke. Czy to moze byc problemem?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MIKOoutlet Chodzi o zamówienie za kwotę powyżej 200 złotych, a w swoim cenniku ustawiłeś próg darmowej dostawy od 200 złotych. Koszty dostawy w tym przypadku pokrywasz Ty. 

Skontaktuj się z InPost, najlepiej z opiekunem Twojej umowy. 🙂 

oznacz moderatorów