anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędna identyfikacja produktu przez Katalog Allegro a Reklamacja

GrawlasSP
#9 Pomysłodawca#

Cześć! Miałem taką sytuację - dodawaliśmy produkt X i produkt X wersja mała. Pierwsze wleciał produkt X. Po dodaniu produktu X małego okazało się, że Katalog zidentyfikował go jako X. Niestety klient zdążył produkt kupić, natomiast parametry automatycznie zostały przydzielone z produktu X, mimo iż w opisie były parametry X małego, a klient oczywiście patrzył na parametry - nie na opis.

Chciałbym zareklamować cały incydent, gdyż tutaj algorytm Katalogu Allegro źle zadziałał i chcielibyśmy odzyskać koszty zwrotu przesyłki. Ktoś już miał taki przypadek? Jak to ugryźć? Czy zostanę odesłany z kwitkiem? Bo mam ochotę naprawdę odłączyć wszystko z tej całej produktyzacji..

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

GrawlasSP niestety ,ale to Ty odpowiadasz za poprawność treści  . Produkt z katalogu nie zawsze jest poprawny , ale Twoim obowiązkiem jest to zweryfikować przed zatwierdzeniem oferty .Jeśli nie ma w katalogu produktu odpowiadającego ofercie nie ma konieczności łączenia poprzez klinięcie ,, usuń produkt z oferty ,, .

oznacz moderatorów

GrawlasSP
#9 Pomysłodawca#

No właśnie problem polega też na tym, że nawet jak się usuwa produkt z oferty to po zapisaniu i tak pojawia się komunikat, że Allegro automatycznie przypisało produkt z katalogu.. i rodzi się błędne koło 😐 

oznacz moderatorów