Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
co można zrobić jak wiem, że umieściłem w paczkomacie nie ten towar dla klienta?
Myślałem, ze puki kurier nie odbierze z paczkomatu to mogę tą przesyłkę odzyskać, ale chyba nie.
Więc,
Chciałem nadać kolejną przesyłkę, jako standardową (już nie Allegro, bo nie ma jak - chyba że jest?)
ale nie mam takiej możliwości bo nie mam prawidłowego e-mail'a, tylko tymczasowy Allegrowy.
@mieta_zielona Skontaktuj się z kupującym aby nie odbierał paczki, wtedy przesyłka wróci do Ciebie bezpłatnie. Jeśli nie masz kontaktu, kupujący ją odbierze, potem złoży reklamację i odeśle także bezpłatnie paczkomatem nawet wtedy, gdy nie jest to Smart.
Dziękuje, towar nie jest drogi oby się kupującemu chciało 😉
Zamiast wystawiać negatywnego komentarza 😉
@mieta_zielona możesz wygenerować nowy list wystarczy zmienić filtr z niewygeneriwane na wygenerowane. Zła przesyłkę zareklamuje przez infolinię żeby wróciła.
@Client:44052296
dzieki, nie wiedziałem, ze mogę nadawać drugi raz, dzieki temu nie muszę znać e-mail'a klienta, to mi pomogło 🙂
Napisz mu, żeby nie odbierał przesyłki z paczkomatu, a kupującego poproś o maila i wyślij drugą. Chociaż tak naprawdę nie jest on potrzebny, ale lepiej jednak zrobić to po bożemu, czyli z mailem i telefonem klienta, a nie ...
No właśnie, nie byłem przekonany co do maila. Tak zrobiłem napisałem i czekam 2 dni 😉
Dziekuje
Żeby była jasność: nie wpisuj BYLE JAKIEGO maila, ale takiego, z którego można otrzymać wiadomość umożliwiającą dostęp do paczki w paczkomacie.
Jeśli się nie domyślasz: z inpostu można zrobić własnego tragarza ;]
@cookie000 dzięki, bardzo pomocne 🙂
Zdarza się. Bardzo, bardzo rzadko - ale też mam takie przypadki. Wprawdzie paczki odbiera u mnie kurier, ale sprawa jest taka sama. Pisz do InPost - nie pamiętam na jaki adres, ale jak zadzwonisz na infolinię, to Ci podadzą. Opisz sytuację, podaj dane nadawcy i poproś o "zawrócenie paczki". Niestety, zostanie ona zawrócona dopiero z punktu odbioru, moim zdaniem powinno to być usprawnione, ja zgłosiłem 1 godz. po odbiorze, kurier nawet do "bazy" w Rzeszowie nie dojechał, a przesyłka została zawrócona dopiero z punktu odbioru klienta.
Jak to była przesyłka typu Allegro - to info już masz od innych, 8,99 zł to Cię będzie kosztować.
@maxr01
dzwoniłem do nich - to zgłasza się na pomoc@inpost.pl
dla mnie po prostu dziwne było, że przesyłka była włożona dosłownie 30 min wcześniej do paczkomatu i nie można jej już wyciągnąć - np poprzez anulację czy cuś.
Dzięki 🙂