anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędna zawartość przesyłki w paczkomacie InPost

mieta_zielona
#9 Pomysłodawca#

Witam,
co można zrobić jak wiem, że umieściłem w paczkomacie nie ten towar dla klienta?

Myślałem, ze puki kurier nie odbierze z paczkomatu to mogę tą przesyłkę odzyskać, ale chyba nie.

Więc,
Chciałem nadać kolejną przesyłkę, jako standardową (już nie Allegro, bo nie ma jak - chyba że jest?)
ale nie mam takiej możliwości bo nie mam prawidłowego e-mail'a, tylko tymczasowy Allegrowy.


oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@mieta_zielona Skontaktuj się z kupującym aby nie odbierał paczki, wtedy przesyłka wróci do Ciebie bezpłatnie. Jeśli nie masz kontaktu, kupujący ją odbierze, potem złoży reklamację i odeśle także bezpłatnie paczkomatem nawet wtedy, gdy nie jest to Smart. 

oznacz moderatorów

mieta_zielona
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje, towar nie jest drogi oby się kupującemu chciało 😉
Zamiast wystawiać negatywnego komentarza 😉

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mieta_zielona  możesz wygenerować nowy list wystarczy zmienić filtr z niewygeneriwane na wygenerowane. Zła przesyłkę zareklamuje przez infolinię żeby wróciła.

oznacz moderatorów

mieta_zielona
#9 Pomysłodawca#

@Client:44052296 
dzieki, nie wiedziałem, ze mogę nadawać drugi raz, dzieki temu nie muszę znać e-mail'a klienta, to mi pomogło 🙂

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@mieta_zielona 

Napisz mu, żeby nie odbierał przesyłki z paczkomatu, a kupującego poproś o maila i wyślij drugą. Chociaż tak naprawdę nie jest on potrzebny, ale lepiej jednak zrobić to po bożemu, czyli z mailem i telefonem klienta, a nie ...

oznacz moderatorów

mieta_zielona
#9 Pomysłodawca#

No właśnie, nie byłem przekonany co do maila. Tak zrobiłem napisałem i czekam 2 dni 😉
Dziekuje

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@mieta_zielona 

Żeby była jasność: nie wpisuj BYLE JAKIEGO maila, ale takiego, z którego można otrzymać wiadomość umożliwiającą dostęp do paczki w paczkomacie.

Jeśli się nie domyślasz: z inpostu można zrobić własnego tragarza ;]

oznacz moderatorów

mieta_zielona
#9 Pomysłodawca#

@cookie000 dzięki, bardzo pomocne 🙂

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Zdarza się. Bardzo, bardzo  rzadko - ale też mam takie przypadki. Wprawdzie paczki odbiera u mnie kurier, ale sprawa jest taka sama. Pisz do InPost - nie pamiętam na jaki adres, ale jak zadzwonisz na infolinię, to Ci podadzą. Opisz sytuację, podaj dane nadawcy i poproś o "zawrócenie paczki". Niestety, zostanie ona zawrócona dopiero z punktu odbioru, moim zdaniem powinno to być usprawnione, ja zgłosiłem 1 godz. po odbiorze, kurier nawet do "bazy" w Rzeszowie nie dojechał, a przesyłka została zawrócona dopiero z punktu odbioru klienta.

Jak to była przesyłka typu Allegro - to info już masz od innych, 8,99 zł to Cię będzie kosztować.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mieta_zielona
#9 Pomysłodawca#

@maxr01 
dzwoniłem do nich - to zgłasza się na pomoc@inpost.pl
dla mnie po prostu dziwne było, że przesyłka była włożona dosłownie 30 min wcześniej do paczkomatu i nie można jej już wyciągnąć - np poprzez anulację czy cuś.

Dzięki 🙂

oznacz moderatorów