Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący błędnie wypelnil formularz dostawy, a konkretnie numer telefonu. Jest za dużo cyfer i nie mogę wygenerować listu w managerze paczek wyskakuje błąd że błędny nr. Kupujący nie odpowiada na wiadomości. Mam pytanie jak to można rozwiązać i jak to jest traktowane dla np. wysyłki natychmiastowej przez allegro, bo kupujący mnie blokuje i nie mogę nic zrobić. Nie chciałbym aby paczka wyszła po terminie z nie mojej winy. Kto miał podobne sytuacje? Dzięki za odpowiedzi
ale to paczkomat?
Allegro miniKurier24 inpost
nie wiem czy jest lepszy sposób - wysyłałam podając numer jaki wszedł i zmieścił się w etykietę. Po prostu nie wpisywała się osttania. Czemu tak? Bo dla mnie adres był ważniejszy, aby był pełny i kurier trafił, po drugie- powiadomienie o wysyłce będzie w mailu od allegro, po trzecie - jak będzie darł paszczę, to bym mu odpowiedziała, że zaimportowało się pierwszych x cyfr bo tak jest zaprogramowane allegro i współdziałające z nią systemy. Po czwarte - nie biorę na siebie odpowiedzialności za błędne dane dostawy.
I wysyłałam w swoich terminach. ale też nie pytałam i nie dawałam znać, ze ejst problem z telefonem a mimo to nadaję paczkę. Udawałam, że nei widze.
@zotts10 allegro od początku współpracy z InPost nie potrafi rozwiązać tego problemu. Pozostaje Ci tylko napisać prze CW i czekać na poprawne dane. Lub podaj swój numer i tak wyślij jak Ci zależy na statystykach.
Możesz też napisać do allegro i opisać całą sytuację oni też beda wysyłali monit to kupującego.