anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędne pobrany adres

kiryk
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, klientka złożyła zamówienie na allegro, zaciągnęło się ono do baselinkera gdzie pobrał się adres "x", pod który wysłaliśmy zakupioną hulajnogę. Przed chwilą skontaktowała się z nami ww. pani, że ktoś odebrał jej przesyłkę pod adresem "y". Weszłam w zamówienie na allegro i okazało się, że tutaj dane do wysyłki są puste. Nie wiadomo dlaczego, pobrał się adres "y", pod którym kobieta mieszkała 6 lat temu. Wieczorem zajedzie do obcych ludzi z prośbą o wydanie paczki, ale nie wiadomo jak to się potoczy. Proszę o informację skąd był ten błąd i co powinnam zrobić w związku z powyższą sytuacją. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kiryk podaj proszę numer tego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kiryk
#7 Wielbiciel#
53c0f780-c672-11ed-97fe-a3da1ddf3f42
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kiryk u nas w systemie ta płatność jest anulowana i nie ma podanego adresu do wysyłki. Adres jaki się zaciągnął to adres firmy logistycznej. Czy kupująca opłaciła to zamówienie? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kiryk
#7 Wielbiciel#

Tak, kupująca zrobiła przelew na konto, ponieważ nie miała problem z płatnością online. Klientka wysłała nam screen, gdzie ma podany inny adres dostawy zamówienia. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kiryk to poproszę Cię o wysłanie na adres spolecznosc@allegro.pl tego screena z adresem od klientki oraz co Wam się pojawia w Baselinkerze (chodzi o adres). 
Chcę wyjaśnić skąd w ogóle ten adres się pojawił i jak doszło do pomyłki, więc konieczne będą szczegółowe dane 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kiryk dziękuję za wiadomość e-mail! U nas w systemie dla tego zamówienia podany jest adres jaki kupująca miała w swojej zakładce (czyli rozumiem, że to jest ten adres, na który chciała otrzymać zamówienie). Natomiast adres jaki jest widoczny na drugim zrzucie z Baselinkera to adres jaki kupująca ma podany w danych konta, więc aby to wyjaśnić muszę poprosić Cię kontakt z Baselinkerem, ponieważ do błędu doszło po ich stronie i my nie mamy jak tego sprawdzić.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów