Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klientka złożyła zamówienie na allegro, zaciągnęło się ono do baselinkera gdzie pobrał się adres "x", pod który wysłaliśmy zakupioną hulajnogę. Przed chwilą skontaktowała się z nami ww. pani, że ktoś odebrał jej przesyłkę pod adresem "y". Weszłam w zamówienie na allegro i okazało się, że tutaj dane do wysyłki są puste. Nie wiadomo dlaczego, pobrał się adres "y", pod którym kobieta mieszkała 6 lat temu. Wieczorem zajedzie do obcych ludzi z prośbą o wydanie paczki, ale nie wiadomo jak to się potoczy. Proszę o informację skąd był ten błąd i co powinnam zrobić w związku z powyższą sytuacją.
@kiryk u nas w systemie ta płatność jest anulowana i nie ma podanego adresu do wysyłki. Adres jaki się zaciągnął to adres firmy logistycznej. Czy kupująca opłaciła to zamówienie?
Tak, kupująca zrobiła przelew na konto, ponieważ nie miała problem z płatnością online. Klientka wysłała nam screen, gdzie ma podany inny adres dostawy zamówienia.
@kiryk to poproszę Cię o wysłanie na adres spolecznosc@allegro.pl tego screena z adresem od klientki oraz co Wam się pojawia w Baselinkerze (chodzi o adres).
Chcę wyjaśnić skąd w ogóle ten adres się pojawił i jak doszło do pomyłki, więc konieczne będą szczegółowe dane 🙂
@kiryk dziękuję za wiadomość e-mail! U nas w systemie dla tego zamówienia podany jest adres jaki kupująca miała w swojej zakładce (czyli rozumiem, że to jest ten adres, na który chciała otrzymać zamówienie). Natomiast adres jaki jest widoczny na drugim zrzucie z Baselinkera to adres jaki kupująca ma podany w danych konta, więc aby to wyjaśnić muszę poprosić Cię kontakt z Baselinkerem, ponieważ do błędu doszło po ich stronie i my nie mamy jak tego sprawdzić.