Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił paczkę za pobraniem, ale widzę że przesyłka wraca powód- błędny adres. Nie wróciła jeszcze paczka, a Kupujący ponownie zamawia na ten sam adres. Na wiadomości o weryfikację swojego adresu nie odpisuje. I znowu mam mu wysłać paczkę mimo, że adres błędny?
Witam.
Jeśli zależy Ci na statystykach to niestety ale tak.
A tak na prawdę to najlepiej dać sobie spokój z przesyłkami pobraniowymi. Coraz więcej nabywców ich nie odbiera, a koszty wysyłek tam i z powrotem ponosi najczęściej sprzedawca, co sprawia że z takimi paczkami więcej jest kłopotu niż to warte.
Pozdrawiam. Marek.
Przez takich kupujących właśnie skłaniam się w tym kierunku, żeby usunąć przesyłki pobraniowe. Dziękuję za odpowiedź.