Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
klient zgłosił poprzez wiadomość na Allegro, że dostał uszkodzony towar. Przesłał zdjęcia, z których wynikało, że paczka uległa uszkodzeniu w transporcie. Zdecydowaliśmy się złożyć reklamację do przewoźnika po otrzymaniu zwrotu towaru od klienta.
Poinformowaliśmy klienta, że reklamacja została przez nas uznana i klient odesłał towar, korzystając z opcji zwrotu przez Allegro. W formularzu zaznaczył jednak opcję "produkt uszkodzony, ale paczka jest cała", co jest niezgodne z prawdą.
W jaki sposób powinniśmy postąpić, aby zwrócić kupującemu pieniądze za towar oraz odzyskać zwrot prowizji?
@cayrus_pl, jeśli masz wątpliwości, możesz dopytać kupującego o tę sytuację. Najlepiej pisemnie - wtedy gdyby przyszło do reklamacji nieprzyznanego rabatu transakcyjnego, masz potwierdzenie przyczyny rezygnacji.