anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny powód zwrotu towaru

cayrus_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,


klient zgłosił poprzez wiadomość na Allegro, że dostał uszkodzony towar. Przesłał zdjęcia, z których wynikało, że paczka uległa uszkodzeniu w transporcie. Zdecydowaliśmy się złożyć reklamację do przewoźnika po otrzymaniu zwrotu towaru od klienta.
Poinformowaliśmy klienta, że reklamacja została przez nas uznana i klient odesłał towar, korzystając z opcji zwrotu przez Allegro. W formularzu zaznaczył jednak opcję "produkt uszkodzony, ale paczka jest cała", co jest niezgodne z prawdą.

W jaki sposób powinniśmy postąpić, aby zwrócić kupującemu pieniądze za towar oraz odzyskać zwrot prowizji?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cayrus_pl, jeśli masz wątpliwości, możesz dopytać kupującego o tę sytuację. Najlepiej pisemnie - wtedy gdyby przyszło do reklamacji nieprzyznanego rabatu transakcyjnego, masz potwierdzenie przyczyny rezygnacji.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów