Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam , po próbie wysłania paczki DPD przez baselinker wyskakuje błąd
Problem z polem Nr referencyjny. Pole powinno składać się jedynie z podanych znaków i mieć maksymalną długość: A-Z a-z 0-9_. Długość: 35.
Aktualna wartość:
Przejdź do ustawień tej integracji (#NP1b)
czy jest ktos w stanie szybko pomoc ?
@OutletTelefony Cześć. 🙂 Sprawdź, czy w polu "Numer referencyjny" nie znajdują się znaki niedozwolone (np. ukośniki), spacje lub czy numer nie jest zbyt długi.
Ewentualnie numer, który wprowadzasz w polu "Numer referencyjny" wprowadzaj w innym polu z danymi na etykiecie.
Dzień dobry, czy udało się rozwiązać ten problem? Mamy dokładnie taką samą sytuację, korzystając z narzędzia Wysyłam z Allegro na Baselinkerze, dzieje się tak nawet jeśli pole: Opis zawartości i Nr referencyjny są puste. Kontaktowaliśmy się z DPD, Allegro i Baselinkerem - każdy mówi, że to nie po ich stronie leży błąd. Jest to dość mocno problematyczne - za każdym razem trzeba się logować na inne konto i nadawać z poziomu Allegro, nie aktualizują się statusy, czy dostarczono przesyłkę. Będę wdzięczna za odpowiedź jeśli udało się to jakoś ogarnąć (to jedyny wątek jaki znalazłam w internecie). Pozdrawiam.
Udało się rozwiązać problem. Zostawiam informację dla osób, które będą miały podobny problem w przyszłości. W ustawieniach integracji Wysyłam z Allegro na samym dole -->Ustawienia domyślne przesyłki i wydruków w polu nr referencyjny należy ustawić jedną z domyślnych opcji. Jeśli pole pozostanie puste lub będziemy chcieli ustawić własny numer referencyjny (jak w naszym przypadku, chcieliśmy mieć tam SKU produktu), to przy nadawaniu paczek z panelu zamówień zawsze będzie zwracać błąd. Można natomiast SKU dodać z rozwijanej listy w polu" Opis zawartości ", mamy wtedy jednak mniej znaków i nie cały opis może się zmieścić.