Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie płaci za zwrot w Smart. Kto więc ponosi ten koszt, czy to sprzedający płaci?
@CHECINIAKI w skrócie to allegro płaci za poprawnie wykonany zwrot Smart.
No jak to kto -Ja. A tak na serio to podwyższają ceny sprzedającym gdzie się da. Potem sprzedający podwyższają ceny towarów. I koniec końców płacą za to Ci co nie zwracają... To ta nowa genialna taktyka allegro na utrzymanie najlepszych klientów. Ale za to jakieee obroooty....xD
Pan płaci, pani płaci, my płacimy. To są nasze pieniądze proszę pana. Społeczeństwo.
kto płaci - klient płaci , nie sądzisz , że ktoś zapindala charytatywnie . Allegro pokrywa ze swoich środków , które ma z wysokich prowizji nakładanych na sprzedawców , a sprzedawcy ten koszt umieszczają w cenie towaru , PROSTE ?? ... pewnie tak bardzo nie , ale działa
@CHECINIAKI
Przewoźnikowi płaci Allegro (metody dostawy w ramach SMART! są usługami Allegro).
Allegro pobiera opłatę za przesyłkę SMART! od Sprzedawcy.
Sprzedawca koszty obsługi przesyłek SMART! (i związanego z nimi zwiększonego poziomu zwrotów) uwzględnia w cenach swoich ofert.
W rezultacie za "darmowy" SMART! kupujący płaci trzy razy:
- płacąc abonament SMART!
- podczas zakupu (płacąc najczęściej wyższą cenę zawartą w cenie towaru dla oferty ze SMART!).
- płacąc podatek od tzw. "kwoty oszczędności" podawanej przez Allegro Kupującemu (która stanowi przychód podlegający opodatkowaniu w świetle prawa podatkowego) przy rocznym rozliczeniu PIT.
A i tak oznaczenie SMART! mają tylko niektóre metody dostawy w niektórych ofertach u niektórych sprzedawców.
płacąc podatek od tzw. "kwoty oszczędności" podawanej przez Allegro Kupującemu (która stanowi przychód podlegający opodatkowaniu w świetle prawa podatkowego) przy rocznym rozliczeniu PIT
faktycznie masz rację 🙂
usługa o charakterze ciągłym, z podaną kwotą korzyści
kupujący smarta podkłada sie jak na tacy
@RED
Obowiązkiem podatkowym objęte są wszelkie świadczenia na rzecz podatnika (tu: Użytkownika usługi SMART!), które "przyniosły mu korzyść w postaci powiększenia aktywów lub uniknięcia wydatku".
Nie musi być to świadczenie o charakterze ciągłym.
Może być nawet tylko świadczenie jednorazowe (uzyskana korzyść w postaci uniknięcia wydatku za jedną przesyłkę będzie wówczas odpowiednio mała).
Co ciekawe: MF weszło w posiadanie informacji o skali "problemu" od ... samego Allegro, które pochwaliło się ok. pół roku temu w informacji prasowej: że przez trzy lata działania SMART!-a przysporzono Kupującym dochodu do opodatkowania w wysokości 2.8 mld zł., a rekordziście korzyści w postaci oszczędności wydatków na przesyłkach - obliczone przez Allegro - przekroczyły 185 tys. zł.
Jak to łańcuchu pokarmowym, najwięcej płaci ten najsłabszy czyli kupujący a przez co, już Ci wszyscy wyjaśnili.🙄