Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem przedmiot jako osoba prywatna za który klient nie zapłacił ,nie było w ogóle kontaktu więc po tygodniu złożyłem wniosek o zwrot prowizji którą otrzymałem, więc potem wystawiłem przedmiot ponownie Po dwóch tygodniach otrzymałem ocenę negatywną .Osoba ta dokonała zakupu tylko po to by wystawić mi ocenę negatywną ,nie wiem dlaczego ,nie znam jej .Sprzedawałem z systemem ,,smart" więc klienci mieli darmowe wysyłki .Teraz to chyba negatyw zmniejszy mi średnią tak że nie będzie tego przywileju .Czy pisanie do allegro w tej sprawie coś da czy to strata czasu ?
@gienek19698Napisz, uargumentuj ( !). Jak admin będzie miał dobry dzień to może coś zrobi... Ale ponieważ brak jest opisu - szanse marne..
@gienek19698Jeśli było tak jak piszesz, to ocena narusza regulamin z powodu przez Ciebie wskazanego, jest do usunięcia. Kontaktuj się w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
Męcz allegro bo Kupujący nie zapłacił za towar, nie skontaktował się w ciągu 7 dni (regulamin allegro) i do tego hejtuje Sprzedawcę
@xyz96 z ciekawości gdyby mnie coś takiego spotkało, który punkt regulaminu narusza wystawienie nega w przypadku braku wpłaty i można się na niego powołać?
@dawal50
Ja osobiście powołałbym się tutaj na:
- art. 11.5. Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji (…)
- art. 11.6. Niedozwolone jest uczestniczenie przez Użytkownika w Transakcji wyłącznie w celu wystawienia oceny (np. aby sztucznie zawyżyć lub zaniżyć wiarygodność Sprzedającego).
- art. 11.7. Allegro.pl nie ingeruje w treści ocen i odpowiedzi, jednakże zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania możliwości ich wystawienia w uzasadnionych przypadkach, gdy:
a.naruszają postanowienia Regulaminu, w szczególności artykułu 11.5 lub 11.6,
@medalik_2009 wtedy by pewnie napisali "nie wiemy jaki był rzeczywisty przebieg transakcji" mimo że widzą czy była jakaś wymiana maili
Albo mogą stwierdzić że nie wiedzą czy uczestniczenie było tylko w celu wystawienia oceny, bo np chciał zapłacić ale nie było jego banku na liście, albo nie można było zapłacić kartą, albo bank klienta akurat miał prace serwisowe i to oczywiście wina sprzedawcy
@dawal50 te boty udające biuro obsługi klienta z 1 linii zapewne tak stwierdzą. Przecież wysłanie sprzedawcy na drzewo należy do ich obowiązków. Na szczęście można się odwołać od decyzji takiego wklejacza szablonów odpowiedzi, które rozpatrują już bardziej ogarniający temat ludzie, nie bojący się logicznie myśleć.
@medalik_2009, a najgorsze, że nic im zrobić nie można, bo się ukrywają..
ani takiego nie pozwiesz, bo nie masz danych, ani nie przySebixujesz 😛
Dziękuję bardzo za pomoc ,napisałem do allegro powołując się na te artykuły i niedawno otrzymałem wiadomość że komentarz został usunięty
Dziękuję bardzo wszystkim za podpowiedzi,Napisałem do allegro poprzez załączony link przez xyz96 ,opisałem sytuację powołując się na artykuły jakie podał medalik_2009 i udało się ,dzisiaj otrzymałem wiadomość od allegro że komentarz został usunięty.
Jest światełko w tunelu.
Nie licz na cuda - to nagminne łamanie regulaminu ustanowionego przez allegro i przez allegro łamane - takie są obecne debilne ustalenia biznesowe allegro.
Właśnie otrzymałem odpowiedż na wymuszanie komentarzy przez allegro od transakcji które nie miały miejsca = ALLEGRO ŁAMIE REGULAMIN ALLEGRO Z AUTOMATU. Oto treść odpowiedzi z allegro === Wiadomości z prośbą o wystawienie komentarza wysyłane są automatycznie do każdej nieocenionej transakcji, w tym tych nieopłaconych.
Jeśli do transakcji nie doszło, po prostu proszę zignorować powiadomienie i oceniać tylko te, które doszły do skutku.
@FITIPALDI8, przecież to automat a nie ręcznie wysyłane 🙂