anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blędny numer telefonu kupującego, inpost nie chce wydrukować etykiety, co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
PDTRADE2050
#1 Nowicjusz#

Kupujacy wprowadził na swoim koncie dwa numery telefonów, stacjonarny i komórkowy, Inpost nie rozpoznaje numeru telefonu i nie można wydrukować etykiety.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@PDTRADE2050 

To pokombinuj z tym komórkowym. Klienci wpisują dziwacznie, z zerami, myślnikami . Jak numer polski to musi rozpoznać 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Type0Negative
#9 Pomysłodawca#

Jeśli to manager przesyłek , możesz poprawić nr telefonu przed wygenerowaniem etykiety

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@PDTRADE2050  Ale jak wpiszesz zły nr. i kupujący nie otrzyma kodu, może nie odebrać i mogą być problemy. Napisz do kupującego.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

 Jak kupujący błędnie podał numer to jesteś kryty przez regulamin, ale nie ma co kombinować.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Najlepiej skontaktuj się z kupującym, bo potem możesz mieć problemy

Jak kupujący błędnie podał numer to jesteś kryty przez regulamin

oznacz moderatorów