Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mamy duży problem. Zaczęliśmy sprzedaż na koncie, na którym mieliśmy mało komentarzy. Pech chciał, że trafiły się 2 reklamacje. Przybliżę mniej więcej ich przebieg. Jedna część została odesłana w ramach reklamacji i okazała się sprawna. Specjalnie na dowód tego został nagrany film ( bo spodziewaliśmy się, że po odrzuceniu reklamacji będzie z tym problem ), natomiast druga reklamacja to konkurencja ze swojego drugiego konta zakupiła, zniszczyła instalację i odesłała jako uszkodzoną. Obydwie reklamacje odrzuciliśmy. Natomiast stało się, że praktycznie w jednym momencie dostaliśmy 2xnierozwiązana dyskusja i 2x negatyw. Udało nam się dogadać z jednym klientem ( tym, który odesłał sprawną część ), ale z konkurencją - wiadomo - nie idzie sie dogadać jeśli z premedytacją kupuje towar, którym handluje, niszczy go a potem odsyła. Zostaliśmy z jednym negatywem na koncie a allegro ignoruje nasze wiadomości i nie odpisuje.Cały czas tłumaczyli się, że jakość sprzedaży jest niska, aczkolwiek na ten moment jakość sprzedaży jest na zielono. W czasie blokady dostawaliśmy za wcześniejsze zamówienia same pozytywy z MAX gwiazdkami (tylko jeden klient odjąl jedną gwiazdkę). Czy mogę was prosić o pomoc? Idą święta, chcielibyśmy działać
Dodatkowo każecie nam rozwiązać dyskusje, które są W TOKU. W jednym czekamy na wysłanie a w drugim czekamy na odpowiedź odnośnie oczekiwań. I to są jedyne powody blokady
2 nierozwiązane , 2 w toku , ile jeszcze masz dyskusji na przełomie 10 miesięcy działalności ?😁
@RichiRicz przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji, ale sprawy blokady konta można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa. Widzę, że prowadzisz z nami korespondencję, poprosiliśmy w niej o wyjaśnienie dyskusji z kupującymi, rozumiem, że są w toku i jeszcze nie masz możliwości ich zakończenia, jednak dział bezpieczeństwa musi mieć pewność, że wszystkie sprawy są wyjaśnione.
@la_nikaMamy tylko jedną nierozwiązaną dyskusję i naprawdę cały czas staramy się dogadać. Zresztą sami to widzicie. Odpowiadamy w błyskawicznym tempie na wiadomości klientów. Na przełomie całego roku mamy tylko jedną nierozwiązaną dyskusję ( z nieuczciwą konkurencją ). To jednak jest dobry wynik wg mnie
@RichiRicz No więc lepiej nie odrzucać reklamacji wtedy, gdy nie ma 100% pewności co do zasadności odrzucenia. Kupujący może wtedy założyć spór, poprosić o pomoc Allegro, wystąpić o zwrot środków z POK. Dla świętego spokoju warto uznawać reklamacje wtedy, gdy nie ma się pewności ich niezasadności. Gdy ja o tym tu piszę, sprzedawcy mi zarzucają, że straszę, że działam na niekorzyść sprzedawców, a teraz widać, że jednak działam na ich korzyść, bo blokada konta jest gorsza od nawet jednej reklamacji, która być może bezpodstawnie została odrzucona.
Staramy się nie odrzucać, ale allegro stworzyło tak system ze przyjecie reklamacji nawet z dobrego serca dla klienta wiąże się z konsekwencjami w postacji prowizji, kosztow wysyłek (tu akurat juz przepis prawny) oraz podatkowymi. W momencie jeśli towar nie jest drogi to nie bawimy sie w odrzucanie a nawet w odsyłanie tylko oddajemy pieniadze. Ale tutaj kwota straty jest znacząca, dodatkowo zaznaczając, że jeden kupujący uszkodził towar za ok 1000zl