anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta z powodu jednego użytkownika

RichiRicz
#2 Obserwator#

Witam. Mamy duży problem. Zaczęliśmy sprzedaż na koncie, na którym mieliśmy mało komentarzy. Pech chciał, że trafiły się 2 reklamacje. Przybliżę mniej więcej ich przebieg. Jedna część została odesłana w ramach reklamacji i okazała się sprawna. Specjalnie na dowód tego został nagrany film ( bo spodziewaliśmy się, że po odrzuceniu reklamacji będzie z tym problem ), natomiast druga reklamacja to konkurencja ze swojego drugiego konta zakupiła, zniszczyła instalację i odesłała jako uszkodzoną. Obydwie reklamacje odrzuciliśmy. Natomiast stało się, że praktycznie w jednym momencie dostaliśmy 2xnierozwiązana dyskusja i 2x negatyw. Udało nam się dogadać z jednym klientem ( tym, który odesłał sprawną część ), ale z konkurencją - wiadomo - nie idzie sie dogadać jeśli z premedytacją kupuje towar, którym handluje, niszczy go a potem odsyła. Zostaliśmy z jednym negatywem na koncie a allegro ignoruje nasze wiadomości i nie odpisuje.Cały czas tłumaczyli się, że jakość sprzedaży jest niska, aczkolwiek na ten moment jakość sprzedaży jest na zielono. W czasie blokady dostawaliśmy za wcześniejsze zamówienia same pozytywy z MAX gwiazdkami (tylko jeden klient odjąl jedną gwiazdkę). Czy mogę was prosić o pomoc? Idą święta, chcielibyśmy działać

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

RichiRicz
#2 Obserwator#

Dodatkowo każecie nam rozwiązać dyskusje, które są W TOKU. W jednym czekamy na wysłanie a w drugim czekamy na odpowiedź odnośnie oczekiwań. I to są jedyne powody blokady

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

2 nierozwiązane , 2 w toku , ile jeszcze masz dyskusji na przełomie 10 miesięcy działalności ?😁

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RichiRicz przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji, ale sprawy blokady konta można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa. Widzę, że prowadzisz z nami korespondencję, poprosiliśmy w niej o wyjaśnienie dyskusji z kupującymi, rozumiem, że są w toku i jeszcze nie masz możliwości ich zakończenia, jednak dział bezpieczeństwa musi mieć pewność, że wszystkie sprawy są wyjaśnione. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

RichiRicz
#2 Obserwator#

@la_nikaMamy tylko jedną nierozwiązaną dyskusję i naprawdę cały czas staramy się dogadać. Zresztą sami to widzicie. Odpowiadamy w błyskawicznym tempie na wiadomości klientów.  Na przełomie całego roku mamy tylko jedną nierozwiązaną dyskusję ( z nieuczciwą konkurencją ). To jednak jest dobry wynik wg mnie

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@RichiRicz No więc lepiej nie odrzucać reklamacji wtedy, gdy nie ma 100% pewności co do zasadności odrzucenia. Kupujący może wtedy założyć spór, poprosić o pomoc Allegro, wystąpić o zwrot środków z POK. Dla świętego spokoju warto uznawać reklamacje wtedy, gdy nie ma się pewności ich niezasadności. Gdy ja o tym tu piszę, sprzedawcy mi zarzucają, że straszę, że działam na niekorzyść sprzedawców, a teraz widać, że jednak działam na ich korzyść, bo blokada konta jest gorsza od nawet jednej reklamacji, która być może bezpodstawnie została odrzucona. 

oznacz moderatorów

RichiRicz
#2 Obserwator#

Staramy się nie odrzucać, ale allegro stworzyło tak system ze przyjecie reklamacji nawet z dobrego serca dla klienta wiąże się z konsekwencjami w postacji prowizji, kosztow wysyłek (tu akurat juz przepis prawny) oraz podatkowymi. W momencie jeśli towar nie jest drogi to nie bawimy sie w odrzucanie a nawet w odsyłanie tylko oddajemy pieniadze. Ale tutaj kwota straty jest znacząca, dodatkowo zaznaczając, że jeden kupujący uszkodził towar za ok 1000zl

oznacz moderatorów