Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nasze konto zostało zablokowane przez brak terminowej odpowiedzi w dyskusji, mimo wydania decyzji reklamacyjnej kupującemu. Otrzymaliśmy w wiadomości od konsultanta, warunki do spełnienia by odblokować konto oraz informację, że blokada została nałożona niepoprawnie. Spełniliśmy te warunki, lecz drugi konsultant zażądał innych, gdzie nie widzi w dyskusjach, że to kupujący nie odpowiadają na nasze wiadomości. Jesteśmy zbywani i narażani na coraz większe koszty. Co mamy zrobić w tej sytuacji?
@juliaautoczesci Cześć. W tej sytuacji kontynuuj korespondencję mejlową, ponieważ tylko w ten sposób doprowadzisz do zdjęcia blokady z konta.
Pierw otrzymujemy warunki do spełnienia od jednego konsultanta, który już nie odpowiada na wiadomości, a udziela się inny który każe zrobić całkiem co innego i nie zapoznaje się z dyskusjami kupujących.
Tak to tu działa, niestety.😒
Sprzedający nie mają żadnego manewru odnośnie kupujących. Szkoda, że kupujący ma większe prawa i możliwości niż sprzedawca.