anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta

juliaautoczesci
#7 Wielbiciel#

Nasze konto zostało zablokowane przez brak terminowej odpowiedzi w dyskusji, mimo wydania decyzji reklamacyjnej kupującemu. Otrzymaliśmy w wiadomości od konsultanta,  warunki do spełnienia by odblokować konto oraz informację, że blokada została nałożona niepoprawnie. Spełniliśmy te warunki, lecz drugi konsultant zażądał innych, gdzie nie widzi w dyskusjach, że to kupujący nie odpowiadają na nasze wiadomości. Jesteśmy zbywani i narażani na coraz większe koszty. Co mamy zrobić w tej sytuacji? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@juliaautoczesci Cześć. W tej sytuacji kontynuuj korespondencję mejlową, ponieważ tylko w ten sposób doprowadzisz do zdjęcia blokady z konta. 

oznacz moderatorów

juliaautoczesci
#7 Wielbiciel#

Pierw otrzymujemy warunki do spełnienia od jednego konsultanta, który już nie odpowiada na wiadomości, a udziela się inny który każe zrobić całkiem co innego i nie zapoznaje się z dyskusjami kupujących. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak to tu działa, niestety.😒

oznacz moderatorów

juliaautoczesci
#7 Wielbiciel#

Sprzedający nie mają  żadnego manewru odnośnie kupujących. Szkoda, że kupujący ma większe prawa i możliwości niż sprzedawca. 

oznacz moderatorów