Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zauważyłam że w opcjach dostawy nie mamy możliwości przesyłek SMART dla naszych kupujących? Mogę poznać przyczynę?
Dziękuję
Agata Szymczak
Fackelmann_PL - 97,8% spadły Ci procenty musisz mieć minimum 98 % żeby był smart 😞
@Fackelmann_PL Pamietaj że jednym z warunków Smart dla Sprzedawców jest :
Posiadanie co najmniej pięciu unikalnych pozytywnych ocen Transakcji (łapki w górę) w okresie ostatnich 12 miesięcy, wskaźnika poleceń na poziomie co najmniej 98%
A Wy macie 97.8%...
dzięki 😉
Mam jeszcze jedno pytanie, mój wskaźnik pokazuje teraz 97,9% jak długo może zająć odzyskanie tego jednego punkta %. Po blokadzie SMARTA sprzedaż spadła właściwie o 90%