anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada usługi SMART

Fackelmann_PL
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, zauważyłam że w opcjach dostawy nie mamy możliwości przesyłek SMART dla naszych kupujących? Mogę poznać przyczynę? 

Dziękuję 

Agata Szymczak 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

Fackelmann_PL - 97,8%  spadły Ci procenty musisz mieć minimum 98 % żeby był smart 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Fackelmann_PL Pamietaj że jednym  z warunków Smart dla Sprzedawców jest :

Posiadanie co najmniej pięciu unikalnych pozytywnych ocen Transakcji (łapki w górę) w okresie ostatnich 12 miesięcy, wskaźnika poleceń na poziomie co najmniej 98%

A Wy macie 97.8%...

 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Fackelmann_PL
#7 Wielbiciel#

dzięki 😉 

oznacz moderatorów

Fackelmann_PL
#7 Wielbiciel#

Mam jeszcze jedno pytanie, mój wskaźnik pokazuje teraz 97,9% jak długo może zająć odzyskanie tego jednego punkta %. Po blokadzie SMARTA sprzedaż spadła właściwie o 90% 

 

oznacz moderatorów