Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, mam pytanko...czy tylko ja mam problem z tzw. "odbiór w punkcie". Chodzi dokładnie o to, że coraz częściej jest problem z wysyłką takich paczek, gdyż albo Poczta polska nie aktualizuje aktywnych punktów odbioru albo Allegro???!!! BARDZO PROSZĘ O SUGESTIE KTO STWARZA TO CAŁE ZAMIESZANIE...???!!! A wina oczywiście sprzedającego...
@Lena-sport Nie inaczej sprzedawca odpowiada nawet za to że śpi a nie powinien.
Biznes to biznes,trzeba dbać o klienta.
" Biznes to biznes,trzeba dbać o klienta" - powiedział lew biznesu 🤣
@Kaliope_Brzeg Lew Orędownik 😛
@mwmonety Szkoda że żaden Admin nie zabierze głosu może by rozjaśnił temat....
@Lena-sport Czy mogłabyś wskazać konkretny przykład takiego punktu?
@_HolaOla_ Witam serdecznie, bardzo się cieszę, że ktoś zainteresował się problemem. Przytoczę może ostatni problem z tym a jest ich czasami dość dużo... Klient zaznaczył oczywiście "odbiór w punkcie" i wybrał z dostępnych które się wyświetlają do wybrania w pobliżu: Sklep Ż.... Osiedle Widok 23 E, Świebodzin. I tu zaczyna się problem, gdyż na stronie Allegro w wyborach "do punktu" on jest a jak człowiek idzie na pocztę to okazuje się, że takiego punktu nie mają w systemie. Tutaj moje pytanie: czy Allegro nie aktualizuje dość często punktów dostępu, czy to jednak Poczta polska ma braki w sysytemie? Oczywiście nie wspomnę, że to sprzedający wypada na tym najgorzej, gdyż do niego kierowane są pretensję od kupującego, a to nie jest nic miłego. Zwłaszcza że to nie sprzedających wina.
@Lena-sport Punkty odbioru aktualizujemy na podstawie informacji, które otrzymujemy od firm kurierskich i Poczty. Na stronie Poczty Polskiej widzę ten punkt odbioru:
@nat_not Witam serdecznie. Chyba każdy kto wysyła takim sposobem wysyłki już nie raz sprawdzał i wie że, niby te punkty są, a tak naprawdę nie można do nich wysłać. Uważam jednak, że jako żyjące w symbiozie firmy powinny zwracać sobie uwagę wzajemnie na takie rzeczy, gdyż sprawiają one sytuacje nie wygodne dla kupujących jak i dla sprzedających. Co oczywiście wpływa nie tylko na zadowolenie klienta co do sprzedawcy ale również do platformy Allegro. Pozdrawiam.
@Lena-sport Jeśli Poczta usunie ten punkt z listy, u nas również nie będzie można go wybrać.