anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak bonusów na łatwy start

AdvertSklep
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Czekam na obiecane bonusy na łatwy start już od miesiąca i nadal ich nie otrzymałem/am. Będę pisać do Was codziennie, dopóki nie dostanę jasnej odpowiedzi.

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, będę zmuszony/a złożyć oficjalną skargę, ponieważ wygląda to na celowe wprowadzanie w błąd biznesowych użytkowników platformy.

Proszę o pilną odpowiedź i rozwiązanie tej sprawy.

Pozdrawiam,

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @AdvertSklep! Otrzymaliśmy informacje, że ze względu na powiązanie z innym kontem firmowym, na którym pakiet z Programu Powitalnego został wykorzystany, nie otrzymasz Pakietu. Przykro mi, ale nie jestem w stanie pomóc w tej sytuacji.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AdvertSklep
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, Moniko,
Nasz sklep jest nowy, otwarty na nowy NIP. Chciałbym zapytać, z którym kontem firmowym jesteśmy powiązani, ponieważ nie rozumiem, o które konto chodzi. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji.

Z góry dziękuję!
Pozdrawiam,

oznacz moderatorów

AdvertSklep
#7 Wielbiciel#

Nasza firma została zarejestrowana miesiąc temu i nigdy wcześniej nie była zarejestrowana na Allegro. Jesteśmy nowymi klientami i nie rozumiem, do jakiego konta odnosi się ta informacja. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, ponieważ nie ma żadnych powiązań z wcześniejszymi kontami. To jest dla nas niejasne.

Pozdrawiam,

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @AdvertSklep! Przykro mi, ale nie mogę udzielić takiej informacji. Możesz skontaktować się w tej sprawie za pomocą formularza, nie mogę jednak zagwarantować, że Doradcy będą mogli napisać coś więcej. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AdvertSklep
#7 Wielbiciel#

Zrozumiałem, że mimo rejestracji naszej nowej firmy i założenia nowego konta na Allegro, została nam przypisana informacja, że jesteśmy powiązani z innym kontem, przez co nie otrzymujemy przysługujących bonusów. To wygląda na pomyłkę lub nieporozumienie, ponieważ nasza firma nigdy wcześniej nie była zarejestrowana na Allegro.

Uważam, że taka sytuacja może być traktowana jako błąd lub nieporozumienie i w związku z tym chcielibyśmy wyjaśnić to poprzez odpowiednią procedurę. Moje pytanie brzmi: gdzie i jak możemy się odwołać, aby sprawdzić, dlaczego doszło do przypisania nas do innej firmy? Czy w takim przypadku możemy liczyć na ponowną ocenę sytuacji?

Zdajemy sobie sprawę, że w tej chwili możemy jedynie skontaktować się z doradcami, ale zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu tej sprawy.

Jeśli sytuacja nie zostanie wyjaśniona, będziemy zmuszeni rozważyć inne kroki, aby rozwiązać problem.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AdvertSklep oczywiście, rozumiem. Jedyna możliwość odwołania, to kontakt za pomocą formularza

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów