Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam utworzoną aukcje, na których sprzedaje świeczki, są w 3 kolorach. Dzisiaj jeden z klientów zakupił 3 sztuki natomiast nie podał koloru jaki wybiera. W aukcji dwukrotnie pada prośba aby koniecznie po zakupie podać informacje o kolorze. Pisałam do klienta w tej sprawie 2 maile, próbowałam skontaktować się telefonicznie, niestety bez żadnego efektu. Co mam zrobić? Wysłać towar losowo? Uznać ze jeżeli zakupił akurat 3 to każda ma być w innym kolorze? Nie mogę sama anulować zamówienia, czy allegro w tej sytuacji może? Proszę o pomoc.
Nic w zasadzie jak nie ma kontaktu, nie wyślesz jadą po jakości>źle wyślesz może być negatyw i zwrot.
Tutaj chyba nie ma dobrego rozwiązania. Lepiej nie wysyłać? Czy allegro takie zamówienia może anulować? Nie chce z kolei dostać negatywa za brak wysyłki. Widzę że klient był dostępny online a mimo to mi nie odpisał.
Widział a nie odpisał, cosik mierdzi!🤗
Mam podobny problem. Nie sprzedaję jako firma. Sprzedaję to co jest mi już niepotrzebne. Dwa dni temu ktoś wylicytował sprzedawany przeze mnie przedmiot. Napisałem aby wybrał sposób dostawy i formę zapłaty i nic. Widziałem, że użytkownik logował się, więc zapewne przeczytał. Aukcji nie można wystawić ponownie. To całe Allegro robi się coraz większym syfem. Nie można anulować sprzedaży jakiemuś "Januszowi licytacji" - to jakiś żart.
Na przyszlosc dopisz sobie drukowanymi literami w aukcji ze w przypadku niewybrania koloru i braku kontaktu z kupujacym towar wysylasz w kolorze losowym
@Pachnidelk0 skontaktuj się z nami za pomocą tego formularza i podeślij zrzuty ekranu, na których widać próby kontaktu w tej sprawie oraz numer zamówienia. Dział jakości zweryfikuje czy w tej sytuacji, można wykluczyć zamówienie ze statystyk.