Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. sprzedalem przedmiot ze swojej oferty poprzez kup teraz, dostalem email o sprzedazy. nie dostalem informacji o wyborze platnosci i dostawy. nie mam tego w zakladce ZAMÓWIENIA, kontaktowalem sie z kupujacym i on twierdzi ze wybral sposob platnosci i metodzie dostawy. co dalej?
@SiwikMeble czy możesz wskazać numer zamówienia lub chociaż numer oferty, w której doszło do sprzedaży?
@SiwikMeble jest to zamówienie z 22.10.2025 i jest ono widoczne na Twoim koncie w naszym systemie. Zamówienie powinieneś móc zweryfikować w zakładce Zamówienia, jeśli jednak go nie widzisz (upewnij się, czy nie korzystasz z filtrów), prześlij zrzut ekranu z zakładki Zamówienia (bez danych klientów), a postaram się ustalić co się stało.