Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprawa wygląda następująco. Kupująca wygrała aukcję z licytacją dokładnie 7 dni temu. Był to smartphon'e Apple iPhone 7 Plus. Kupująca milczy. Nie wybrała sposobu dostawy ani nie zapłaciła za przedmiot, który wylicytowała. Trzy dni temu oraz dzisiaj przypomniałem kupującej o transakcji ale bez jakiejkolwiek reakcji. Widać, że kupująca loguje się, ale nie odpowiada. Allegro nie pobrało prowizji od transakcji, ale ja tracę czas, ponieważ osoba ta nie raczy nic napisać. Proszę o informację, czy Allegro może w tej sytuacji wysłać ponaglenie takiej osobie, lub wykonać jakąś inną procedurę. Chciałbym wystawić przedmiot ponownie, ponieważ wydaje mi się, że w tej sytuacji będzie to najlepsze rozwiązanie - kupująca najprawdopodobniej się rozmyśliła, tylko nie stać ją nawet na poinformowanie o tym fakcie. Dziękuję i pozdrawiam, Piotr.
Jak zakup na Allegro Lokalne to kupujący ma 5dni na opłacenie i jak nie opłaci to nie ma zakupu a aukcja się wznowi, jak na zwykłym Allegro to kupujacy w licytacji ma 30dni na opłacenie, chyba że napisałeś w ofercie ze ma krótszy czas.
Dziękuję za odpowiedź. 30 dni to 1/12 roku heh. Zabawne. Pozdrawiam.
30 dni to tylko sugerowany czas przez allegro ale to sprzedawca sam może sobie zapisać w swoich ustawieniach ile dni może czekać na wpłatę i ten czas jest uważany za ostateczny na uregulowanie płatności. To że ktoś nie płaci i nie ma z nim kontaktu może świadczyć o tym że licytował dla zabawy lub tą samą rzecz u kilku sprzedających i opłaci tę którą najtaniej wylicytował .
Dzięki za zabranie głosu. To prawda. Mógł ten ktoś licytować dla zabawy, albo wybrał inną ofertę. Tak czy inaczej nieodzywanie się jest raczej żałosne. Poczekam jeszcze kilka dni i wystawię ponownie. Uważam również, że osoba, która np. 3 razy zrobi coś takiego powinna mieć zablokowane konto np. na 3 m-ce na dobry początek. Z pewnością takie rozwiązanie byłoby dobrym pomysłem. Pozdrowienia.