Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zakupił obiektyw po czym zgłosił że produkt jest uszkodzony poprzez negatywny komentarz, po kontakcie telefonicznym stwierdził że to on zniszczył obiektyw więc nie skorzystał z opcji zwrotu towaru, nawet na moją wyraźną prośbę, po tym jednym telefonie kontakt z kupującym całkowicie się urywa. Skutek to zablokowane konto brak możliwości sprzedaży od kilku dni. Czy ma ktoś pomysł na wyjście z sytuacji? Proszę o pomoc. Mi już ręce opadają nie mam pomysłu.
Pozdrawiam
Spróbuj skontaktować się przez Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
za komentarz negatywny nikt nie blokuje konta
męcz allegro - jak to potwierdzą - pisz do Kupującego
tu masz paragrafy