anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwośći wydrukowania etykiety

asmarnet
#2 Obserwator#

    Dostaję taki komunikat: " Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! " Nie mogę wydrukować etykiety do sprzedanego towaru. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Wyczyść przeglądarkę.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@asmarnet rozumiem, że nadajesz w Managerze przesyłek. Czy powiązałeś konto Allegro z kontem w Managerze? 
Aby to zrobić wejdź proszę tutaj, utwórz konto, następnie (upewnij się, że jesteś zalogowany na koncie Allegro, które chcesz połączyć oraz sprawdź proszę czy nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)).
W Managerze przesyłek wybierz Allegro >  Import Allegro InPost. Na ekranie pojawi się przycisk "zarządzanie kontami", kliknij "dodaj nowe" określ dowolną nazwę dla konta i potwierdź klikając "powiąż". InPost przekieruje Cię na Allegro, gdzie dokończysz proces.
Na kolejnym ekranie wpisz kod autoryzacyjny (zostanie podany automatycznie) i wybierz "dalej", możliwe, że konieczne będzie ponowne zalogowanie do konta Allegro. Pojawi się komunikat "Udało się!", a gdy zamkniesz okno z kontem Allegro, powrócisz do Managera przesyłek. Kliknij tam proszę "gotowe". Powiązanie może potrwać kilka minut. W tej zakładce będziesz miał informację o wszystkich powiązanych aplikacjach. 
Tutaj znajdziesz szczegółową instrukcję nadawania przesyłek.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów