Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj rejestrowałam zwrot za pomocą DPD Pickup. Dostałam kod zwrotu (brak innych danych przesyłki), ale jak chcę go dodać do aplikacji, to mi wyskakuje komunikat, że nie odnajduje takiej przesyłki. Z tego powodu nie mogę jej nadać, bo na automatach DPD nie ma miejsca do wpisania kodu. Co w takim przypadku? Nie dostałam osobnej etykiety.
@sylvia83 w automacie nie nadasz zwrotu w ramach Delivery-DPD , szukaj punktu Pick-up i ponoć żaby łykają .
Ale wybrałam automat DPD Pickup, więc obstawiam, że to paczkomat. Poza tym tak mi pisze w instrukcji: "udaj się do automatu DPD Pickup".
@sylvia83 którego zamówienia dotyczy problem?
Już nadałam w żabce, zgodnie z informacją wyżej. Co nie zmienia faktu, że informacja w szczegółach zwrotu była myląca.
Zamówienie 43e157c0-ae9f-11f0-8034-41ef290d1b39, nr zwrotu 85M0/2025.
@Syrena_zT czyli kolejny bobol do poprawy , za co allegro płaci informatykom ? 🤔
@sylvia83 takiej przesyłki istotnie nie dodasz do aplikacji, natomiast wszystkie maszyny DPD są wyposażone w pin pad, na którym można wpisać kod zwrotu i nadać paczkę w maszynie DPD.
Pierwotna przesyłka była nadana w ramach Allegro Delivery DPD, więc zwrot może zostać nadany poprzez sieć DPD.
No właśnie nie każdy automat ma pin pad. Te, z których ja korzystam właśnie nie mają żadnego miejsca do wpisania kodu. I mam wrażenie, że w mojej okolicy wszystkie są takie. Nie wiem od czego to zależy. Ale już nieistotne, nadałam inaczej.