anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty środków

Client:40816682
#7 Wielbiciel#

Proszę o pomoc. Do tej pory wszystko było dobrze. Konto nie jest zablokowane, środki do wypłaty są a przycisk na szaro.

Załączam zrzut.

Screenshot_2024-02-11-15-58-21-838_com.chrome.beta-edit.jpg

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40816682 sprawdź proszę, czy nie otrzymałaś wiadomości e-mail od PayU z prośbą o weryfikację danych, jest to konieczne, aby nadal wypłacać środki z Allegro Finanse. 
W zakładce Ustawienia wypłat jest odnośnik "Przejdź do payU" w którym powinnaś załączyć dokument tożsamości:

la_nika_0-1707726412647.png

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów