anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wysyłki Smartem po zakupie klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
vitanaturis_pl
#7 Wielbiciel#

Witajcie!

Jestem początkującym sprzedawcą, w zasadzie mam pierwszą sprzedaż i już jest problem. Jak w zamówieniach klikam NADAJ PRZESYŁKĘ wyskakuje komunikat: "Dodaj umowę własną Aby nadać przesyłkę Allegro Paczkomaty InPost dodaj do swojego konta umowę, którą masz podpisaną z przewoźnikiem."

Przesyłka jest Smartem, czyli jak ja to rozumiem nie potrzebna jest umowa z przewoźnikiem. Znacie może powód tego komunikatu?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
KOGIEL_T
#12 Orędownik#

https://help.allegro.com/sell/pl/a/allegro-paczkomaty-inpost-informacje-dla-sprzedajacych-x5KaWzABkI...

Musisz połączyć Managera Inpost z twoim kontem na Allegro, więcej szczegółów w linku

oznacz moderatorów
vitanaturis_pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Konto powiązane, niestety komunikat cały czas wyskakuje. Może potrzebny jest czas, a może gdy sprzedaż była wcześniej, to nie chce się zsynchronizować. Macie jeszcze jakieś pomysły?

oznacz moderatorów
vitanaturis_pl
#7 Wielbiciel#

Ok, muszę wysyłać przez Inpost, a nie przez Allergo 🙂 Jeszcze raz dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów