Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na wstępie powiem, że sytuacja była już w czwartek 10.11.2022, że nie było możliwości zamówienia podjazdu. Dziś jest dokładnie to samo wyświetla się info:
"Dla podanego adresu, przewoźnik nie zaproponował żadnych godzin podjazdu. Proszę spróbować zamówić podjazd w następnym dniu roboczym lub sprawdzić czy do wybranych przesyłek, podjazd nie został juz zamówiony."
Co jest do jasnej anielki! Dlaczego nic z tym nie robicie!?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Infolinia oczywiscie już dzisiaj niedostępna, zero pomocy z waszej strony
Łaskawie wysłaliście maila przepraszając kupujących, a oni nawet ich nie przeczytali bo "pewnie kolejny spam od Allegro" a my mamy telefon za telefonem bo gdzie moja paczka czemu nie nadana